Gambar Kenangan

Gambar Kenangan
Kami yang ceria

Khamis, 23 April 2009

Fwd: SAMBUTAN TAHUN BARU CINA 2009 di RWT bersama residen SUMBER KARYA SENI & KPS Tawau FM

Sumber Karya Seni dan Kelab Peminat Setia (KPS) Tawau FM telah membuat pengisian acara hiburan sempena Sambutan Tahun Baru Cina 2009 Rumah Warga Tua Air Panas Tawau dan Taman Didikan Kanak-kanak Kurang Upaya Sri Stella Tawau pada 23 Februari ( Isnin 10 pagi) yang dirasmikan oleh Dato' Hajah Azizah Datuk Seri Panglima Mohd Dun, Menteri Pembangunan Masyarakat dan hal Ehwal Pengguna Sabah yang berlangsung di Dewan Acara Institusi RWT Tawau.
 
Acara hiburan bermula sebaik sahaja persembahan kuair oleh jururawat-jururawat pelatih MASTERSKILL COLLEGE of NURSING & HEALTH Kota Kinabalu dibawah pimpinan Clinical Instructor (C.I) mereka Puan SURIATI TOBIAS dan Cik BIBI NURERNAWATI BTE ALI AZAM mengakhiri majlis rasmi dan telah dihiburkan dengan persembahan nyanyian Kamis Sainali ( Juara BB IDOL), Adam (AREA 18), Sain Bidie ( SUARA BOLLYWOOD) dan persembahan tarian Zapin oleh ahli-ahli KPS Tawau FM yang diacarakan oleh Marlin Malalin.
 
Sebelum jamuan makan dan hiburan dimulakan, Dato' Hajah Azizah Datuk Seri Panglima Mohd. Dun telah menyampaikan 'Ang Pau' kepada para penghuni Rumah Warga Tua , penghuni Taman Didikan Sri Stella serta kepada penghuni Anak-anak Yatim Ar-Roudhoh Tawau.
 
Turut hadir di majlis tersebut adalah Timbalan Pengarah Jabatan Perkhidmatan Kebajikan Am Sabah Encik Mohd Noor Wahab yang mewakili Pengarah, dan Wakil Rakyat Tanjung Batu Datuk Hajah Hamisah Samat.
 
Acara diakhiri dengan tarian beramai-ramai Igal-igal lagu Lolay Liyangkit nyanyian Kamis Sainali.