Gambar Kenangan

Gambar Kenangan
Kami yang ceria

Khamis, 23 April 2009

Fwd: Tawau Fm @ Lokasi GIANT 7 Februari 2009- Tabung GAZA, Showcase Prelude Realiti TAWAU FM, Bintang Cilik TAWAU FM & Sukanneka

Stesen Radio TAWAU FM membuka tirai pada tahun ini dengan mengadakan program luar studionya di tapak letak kereta gedung membeli-belah terkenal GIANT.

Antara pengisian yang dibuat adalah mengumpul sumbagan amal untuk tabung GAZA, showcase prelude realiti Realiti Tawau FM , Bintang Bakat Cilik Tawau Fm yang diacarakan oleh pengacara hiburan popular Marlin Malalin. Antara finalis Realiti Tawau FM adalah ROSNANI LAJABU, M.SAZALI NASRUN, SAZLIN RAMLEE, SHABARUDIN MAIDIN, MASNI AMBRAN manakala finalis Bintang Bakat Cilik adalah IBRAMSHAH IBRAHIM, NURUL SHAHIRAH JAPAR, FATLAN AZRAM JAMIL, SH. NORMEHRAN SY. SALIPUDDIN, DANIEL CHUER.

Antara aktiviti permainan adalah Hula-hop, Limbo Rock, Pakaian Beragam, Anak Menyolek Ibu, Musical Chair, Rembat dan menang, Cari dan menang, Bowling kelapa, Baling Selipar dan Tarian Poco-poco serta Senamrobik yang dikendalikan oleh Dj -Dj stesen Radio Tawau FM Dj Normah, Dj Saat, Dj Akhiey, Dj Fauziah, Dj Azian, Dj Sugiman dan Dj Ramlah.

Acara yang bermula sejak pukul 10 pagi turut dihadiri oleh Pengawal Penyiaran Tawau FM Encik Wan Azhan Hj. Wan Hamat diserikan lagi dengan kehadiran ahli-ahli KPS (Kelab Peminat Setia) Tawau Fm dan kumpulan pendengar setia MYFRIENDS.

Para pengunjung juga berpeluang menyertai pertandingan GIANT IDOL dan meneka harga hamper yang menjanjikan hadiah-hadiah menarik sumbangan GIANT. Seramai 2000 orang awam telah membanjiri tapak tersebut yang berakhir pada pukul 11 malam.